Dag 20!! - Reisverslag uit Palojärvi, Finland van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu Dag 20!! - Reisverslag uit Palojärvi, Finland van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu

Dag 20!!

Door: peterenmartijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Peter

24 Juli 2010 | Finland, Palojärvi

Een prachtige fietsdag! We willen km's maken. We slalommen tussen de rendieren door en hebben te maken met buitengewoon steil klimwerk. We zien af, maar dat is onze hobby! Na 164 km hebben we Palojärvi bereikt, waar we het gevecht met de muggen moesten aangaan. In 4 minuten stond de tent. Als we het vooruit hadden geweten, hadden we nog een stukje doorgereden, ook vanwege het weer en het licht. Maar we kennen onze grenzen.. Alhoewel je daar een vraagteken bij kan zetten als je ons bezig zou zien!

The bikers!!

• 25 Juli 2010 - 15:28

Afra:

Ongelooflijk!!! Ik lees m'n ogen uit! Wat 'n tocht! Geweldig wat jullie presteren, nog 8 dagen zwoegen...misschien vinden jullie het wel jammer als het voorbij is en wordt de volgende tocht een wereldreis per fiets!
    liefs Afra

• 25 Juli 2010 - 15:28

Ma/ Oma Pa/Opa :

Zeer dappere Bikkers,
    Gelukkig is het beter weer,wij hopen van Harte dat het zo blijft,en verjaag die muggen.als wij naar jullie foto's kijken van jullie huis met U beide daarop gewapend met fietsen en tassen,hopen wij dat ,dat beeld,weer gouw weer werkelijk wordt,
    Vanmorgen 25 Juli zijn Antoinette en Lisanne vertrokken naar Thenarief,Hopelijk kunnen jullie daar ook nog naar toe ,en dan genieten van 'n verdiende rust. Tot Ziens To en Qurien Meester