Dag 23; De Noordkaap!!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu Dag 23; De Noordkaap!!!! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu

Dag 23; De Noordkaap!!!!

Door: peterenmartijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Peter

27 Juli 2010 | Noorwegen, Oslo

Het plan was vanaf het begin waanzinnig. De uitvoering ervan was tot het eind waanzinnig.

27 juli 2010 23:14 uur: WE STAAN OP DE NOORDKAAP!!

De laatste dag werd er een met adembenemende uitzichten, behalve in een 5-tal tunnels dan. Vooral de Nordkapp tunnel was een extreme uitdaging. 7 km lang en 212 meter diep. De laatste 3 km gingen dan ook met 10% omhoog. Samen met 2 Polen baanden we ons een weg omhoog. Ongelooflijk was het lawaai van de auto's. Een topdag qua rendieren, 380 hebben we er geteld. Als avond etappe de 30 km naar de kaap zelf. Geen middernachtzon vandaag. Gelukkig waren we niet met een bus omhoog gegaan, dan ga je pas echt voor niks. Een snelle foto in de regen. Voor het eerst werden we nat, maar meteen ook zeiknat. 30 km voornamelijk afdalen bracht ons om 2:00 uur op de verzopen camping. Een lange hete middernachtdouche en om 3:00 uur op 1 oor. Om 5:00 uur op het vliegveld. Maak er zelf maar een voorstelling van hoe dat gegaan is!

Bedankt voor alle support & leuke berichtjes!!

The bikers,
Martijn & Peter!

• 27 Juli 2010 - 22:39

Lisanne & Antoinette:

Geweldig jongens!!!!
    Het waanzinnige plan is voltooid! We zijn beretrots op jullie en wij niet alleen, gezien alle reacties en support van iedereen. Nu nog veilig thuis en snel naar Tenerife! Van het noordelijkste puntje van Europa naar het zuidelijkste puntje van Europa. Liefs uit Tenerife, xxx A & L

• 28 Juli 2010 - 05:24

Johan Meima:

hojo, hojo. de tocht der tochten heeft z'n champs elysee. De lauwerkrans van de overwinning, de kaap van goede hoop, het eindelijke bereiken!
    Behouden thuiskomst!

• 28 Juli 2010 - 06:10

De Buurtjes:

Jongens gefeliciteerd, jullie hebben het gedaan. Goed hoor petje af. Jullie hebben een hele prestatie geleverd. Hoe is het met Martijn, vond hij het ook geweldig. Nou veilig weer naar huis, en we zien jullie hier. Kom maar gezellig een biertje halen. Groetjes Marco en Claudia

• 28 Juli 2010 - 07:25

Marja:

Zij die willen te kaap'ren vaaren moeten mannen met baerden zijn ... ga ervan uit dat jullie (voor zover al nodig ...) je niet geschoren hebben. Dat zal - naast de sokken - ook lekker jeuken! Maar jeetje wat een SUPERprestatie! Ben blij dat iemand(en) anders in de familie zich daarvoor heeft geleend, haha! Nu op de lauw'ren rusten, dat hebben jullie verdiend! Dikke kus van tante zus

• 28 Juli 2010 - 07:40

Wim En Ingrid:

Top, top, top!
    Geweldig jongens.
    Wij doen het jullie niet na. En nu naar huis!

• 28 Juli 2010 - 08:03

Laurence En Toos:

Hallo kanjers, van harte gefeliciteerd met deze topprestatie en jullie doorzettingsvermogen. Nu bijkomen en hopelijk snel en veilig terug. Hierna kunnen jullie weer fijn naar de rest van jullie gezinnetje.

• 28 Juli 2010 - 08:20

Kees Schouten:

Proficiat met het behalen
    Hopelijk weinig muggen meer.
    Wel een keer je sokken wassen.
    Geniet ervan en goede reis terug.

• 28 Juli 2010 - 09:42

Marco:

Geweldig!

• 28 Juli 2010 - 10:18

Robbert Guss:

Respect! Jullie zullen wel trek hebben na zo'n stuk fietsen. Tip: van die sokken kun je soep trekken...

• 28 Juli 2010 - 11:25

Dirk:

Goed gedaan mannen!!!!
    Gaan jullie nog wel even genieten van de Noordkaap, terrasje, biertje drinken en veel Noorderlicht opdoen, want daarvan kun je hele mooie toekomst plannen maken.

• 28 Juli 2010 - 11:49

Thomas:

Jippeeeeeee!

Maareh, ik ken jullie beiden een beetje;

Wie heeft de sprint naar het monument gewonnen?

Thomas

• 28 Juli 2010 - 20:42

Hannie En Cees:

Sprakeloos zijn we.
    Daarom maar geschreven een prestatie niet snel geëvenaard wordt.
    Hopelijk moeten jullie al dat gesponsorde voedsel niet zelf opeten.
    Maar het is wel dik verdient.
    Hannie en Cees

• 28 Juli 2010 - 21:04

De RAAFJES:

GEFELICITEERD JONGENS!!!!!!! YOU HAVE MADE IT!!!!!!!!!!! WELL DONE!!!!!!!

MARTIJN JE HEBT EEN ONGELOFELIJKE PRESTATIE NEERGEZET, DAN KUNNEN NIET VEEL JONGENS VAN JOUW LEEFTIJD ZEGGEN EN DAT GELDT NATUURLIJK OOK VOOR JE VADER. PETER, FANTASTISCH!!!!!!

WE ZIEN JULLIE SNEL! GA EERST MAAR GENIETEN EN VOORAL UITRUSTEN OP TERNERIFE!

FIJNE VAKANTIE!!!!

GROETJES VAN DE RAAFJES XXX

• 29 Juli 2010 - 07:53

Ben En Til Rozema:

gefeliciteerd, echt knap vooral voor martijn! Een prachtige rit om nooit te vergeten voor jullie. En nu maar eens lekker uitrusten op Tenerife.
    groetjes en tot ziens.

• 05 Augustus 2010 - 10:10

Willem-Jan:

Proficiat. En leuk om het verslag even te lezen.
    Knappe prestatie maar misschien nog meer een ervaring voor het leven!