Dag 22! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu Dag 22! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu

Dag 22!

Door: peterenmartijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Peter

26 Juli 2010 | Noorwegen, Oslo

De monsterafstanden van de afgelopen dagen beginnen hun tol te eisen. We zijn puur op karakter bezig. Onze lichamen, vooral het 48-jarige, kraken. Het trappen beu, willen we dinsdagavond op de Kaap staan. We genieten nog steeds van de geweldige omgeving hier, maar elke km vandaag hoeft morgen niet meer. Na een waanzinnige klimdag besluiten we door te rijden langs het Porsanger fjord. Een vijandige noordenwind wacht ons op. Als ook nog eens een omheilsspellende mist de temperatuur in 3 minuten van 20 naar 6 graden brengt zijn de rapen helemaal gaar. Het is ons doorzettingsvermogen dat ons nog eens 63 km verder voert tot Nasbakken. Nog 120 km tot de Kaap! De sokken bevallen me best. Morgen weer. Never change a winning team! Vies? Het zal me jeuken!

The bikers!!

• 27 Juli 2010 - 20:19

Vader/Opa Piet:

Morgen dus de laatste dag om in/op de Noordkaap te komem. Fantastisch wat jullie hebben gepresteerd, hier had ik zelf ooit al eens van gedroomd in het verleden maar het is er nooit van gekomen. Gezien mijn fietservaring was het ook nooit gelukt. Mede namens Anja VAN HARTE PROFICIAT met het behalen van dit resultaat en een goede vlucht naar huis, alwaar het vliegtuig al weer klaar staat voor een bestemming naar Tenerife om lekker bij te komen van de belevenissen in de laatste 3 weken.

• 27 Juli 2010 - 21:01

Hannie En Cees:

Hoera vandaag worden/ zijn onze km gefietst.
    Zet hem op deze zijn het meeste waard.
    Nu lekker uitrusten.
    Goede vlucht terug.
    Geweldig wij zijn trots op jullie!
    Groeten,
    Hannie en Cees

• 27 Juli 2010 - 21:05

Gerben:

He wat goed. Net weer even bijgelezen na onze vakantie.
    Morgen de grote dag voor jullie.
    Heel veel plezier nog even daar en daarna lekker uitrusten.
    Is alles nog een beetje blijven hangen?

Groeten van Ing de kids en Gerben

• 28 Juli 2010 - 11:47

Thomas:

Hoi mannen,

Karakter wordt hier zeker getoond! We zijn trots op jullie.

Thomas

p.s. Peer, vanaf nu nooit meer vragen of ik iets zachter wil fietsen?