Dag 14: ZWEDEN! - Reisverslag uit Burträsk, Zweden van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu Dag 14: ZWEDEN! - Reisverslag uit Burträsk, Zweden van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu

Dag 14: ZWEDEN!

Door: peterenmartijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Peter

18 Juli 2010 | Zweden, Burträsk

Een Zweedse vriend heeft om 6 uur de tent afgebroken om 6 uur later, om 11 uur lokale tijd voet aan Zweedse wal te zetten. Vandaag ging echt voor de wind, die pal uit het zuiden kwam. Met speels gemak konden we de draad weer oppakken en 116 km verder te tent weer opzetten in Bürtrask. Dit land is mooier, ruimer en schoner dan Finland! De Zweden zijn vriendelijker, beschaafder, toegankelijker en geïnteresseerder dan de Finnen. Ja, je kunt met ze communiceren en elkaar gewoon groeten hier, onderweg en op de camping. Er gaat voorlopig niets boven Zweden! Onze nieuwe (Zweedse) vriend noemen we Södewönd. We hopen dat hij een tijdje bij ons blijft.

The bikers!!

• 19 Juli 2010 - 10:13

Thomas:

Mannen,

Hopelijk zit jullie nieuwe vrind vooral achterop!

Södewönd voorop is pijnlijk voor de benen!

Thomas

• 19 Juli 2010 - 11:21

Vader Piet:

Nu jullie vriend Södewönd bij jullie is kunnen jullie misschien ook nog wat meer genieten van de omgeving want Zweden is een ontzettend mooi land. Volgens mij zitten jullie nu fluitend op de fiets. Kunnen jullie trouwens inmiddels al pijnloos een wind laten?? Groet, mede namens Anja

• 19 Juli 2010 - 14:47

Fam.RAAF:

Hi Bikers,

Hier een berichtje uit Voorschoten. Alweer 2 weken weg,wat gaat de tijd snel,hou vol guys. Nog effe en jullie liggen lekker met jullie vermoeide billetjes in de zon op Tenerife,hou deze gedachte vast,maar vergeet inderdaad ook niet te genieten van het mooie landschap er is meer dan alleen fietsen.

Groetjes van Remmie en Aadje en een dikke kus en knuffel van de meiden

• 20 Juli 2010 - 09:58

Peter Verdu:

Hoi Peter en Martijn,
    Geweldig dat jullie al zover zijn. Geniet maar fijn van de mooie natuur.
    Groetjes vanuit Zoetermeer

• 20 Juli 2010 - 11:05

Will Willemse:

Beste trappers,
    Bij jullie is het gelukkig wat koeler dan hier in Hoofddorp. Wij hadden vandaag gepland om met de tent op vakantie te gaan maar door de hitte 32 graden toch maar een dagje wachten. Jongens succes met de volgende trajecten.