Dag 15! - Reisverslag uit Fällfors, Zweden van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu Dag 15! - Reisverslag uit Fällfors, Zweden van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu

Dag 15!

Door: peterenmartijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Peter

19 Juli 2010 | Zweden, Fällfors

De tocht langs villa Kakelbond-achtige huizen wordt alsmaar zwaarder. Timmermannetjes die heel relaxed hun timmermannetjesklusjes deden, huisvrouwtjes die heel relaxed hun maandagse huisvrouwtjesklusjes deden en tuinmannetjes die relaxed op hun motormaaiertjes rondkarden, hadden geen enkel benul van ons gezwoeg. Alle jemig, wat is dit werken!! Het gaat dan weer omhoog en dan weer omlaag. Onze 98 km naar Fällfors bestond uit 49 km klimwerk, fraai is het hier zeer zeker! Maar we hopen toch echt dat onze vriend Södewönd zijn debiel broertje Föls Plöt snel een keertje meebrengt...

The Bikers!

• 20 Juli 2010 - 13:41

Frans K:

Hallo Bikers, zo te horen gaat tie goed met jullie, genieten jullie en ook al dik over de helft... fantastisch en volhouden zo..... popla!!

• 20 Juli 2010 - 18:23

Laurence En Toos:

Hallo zwoegers. Gelukkig hebben jullie in het Finse niet al te veel aan aderlating moeten ondergaan en hebben jullie op de rustdag weer voor de nodige aanvulling van jullie zo kostbare bloed kunnen zorgen. Hou vol mannen en hopelijk blijft de regen ver van jullie.

• 21 Juli 2010 - 12:19

Piet Hoogland:

Ik ga er spontaan van zweten als ik jullie riesverslag lees. Omdat mijn eigen trip naar de noordkaap alweer meer dan veertig jaar geleden heeft plaatsgevonden had ik inmiddels alle slechte ervaringen verdrongen. In mijn herinneringen was het alleen maar lol en pret met soms wat diarree. Maar door jullie avonturen komt ook bij mij weer naar boven wat vele jaren lang naar het onderbewuste was verdrongen. Het is soms gewoon beestachtig zwaar. Overdrijf een en ander echter niet want als jullie eenmaal terug zijn begint het schaatsseizoen alweer en dan moeten jullie er gewoon weer staan.
    Succes!
    Piet

• 22 Juli 2010 - 11:14

Fam. RAAF:

Hi Bikers,

Hebben jullie de moed er nog in? Zo te lezen wel.
    Zijn jullie nog even bij Pippi langs geweest? Effe lekker een bakkie gedaan?
    Jongens, keep on going the good work, en tot schrij
    fs maar weer.

Lieve groetjes van ons en natuurlijk ook van de
    meiden.