De zesde dag! - Reisverslag uit Travemünde, Duitsland van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu De zesde dag! - Reisverslag uit Travemünde, Duitsland van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu

De zesde dag!

Door: peterenmartijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Peter

10 Juli 2010 | Duitsland, Travemünde

We beginnen het oude zweet aardig te ruiken. Door de extreme hitte meuren we eigenlijke enorm. Zaterdag was de heetste dag (tot nu toe?). Martijn is wonderbaarlijk gerecupereerd van gisteren. De geweldige bbq, het superontbijt en de goede nachtrust moeten hieraan hebben bij gedragen! Raija, Burkhard und Sebastian, danke sehr!! Zoals het hoort rijdt de 13 jarige de 48 jarige weer gewoon zoek op iedere helling en elk crosspad. Bepakking of niet. Schönmor, Horst, oase van rust hebben we verlaten. De GPS gaf 169 km aan naar Travemunde. Een schok! Een misrekening? Middeleeuws navigeren op de kaart en zon hielp ons op de dag door. Steeds een stukje van 20 km was te overzien. Uiteindelijk toch, na 120 km in Travemunde. In dit deel missen we de vriendelijkheid van de mensen. Iedereen is hier gehaast en in zijn eigen wereld, net de Randstad.
Aan boord van de Finnstar hangt binnen een uur de was te drogen, we moeten vandaag immers in een schone onderbroek naar Soccer City. Nu maar hopen dat het tijdens de wedstrijd niet dun door de broek gaat lopen. Dan kunnen we weer van voor af aan beginnen!

The Bikers!

PS. dank voor de leuke reacties, hebben we gisteren voor het eerst kunnen lezen. Foto's kunnen we helaas niet plaatsen.

• 11 Juli 2010 - 17:09

Vader Piet:

Hopelijk blijft het vanavond tussen de benen ook droog, anders hebben ze daar toch ook nog wel water om de boel schoon te maken. Prettige wedstriijd gewenst!!! En voor morgen weer een goede reis met wat lagere temperaturen toegewenst. Groet van Anja

• 12 Juli 2010 - 11:28

Ingrid En Gerben:

Ha Martijn en Peter,

Leuk om jullie trip te volgen.Alweer in Finland al jullie dit lezen denk ik.
    Fantastisch om samen deze trip te maken.
    Geniet ervan en heel veel succes de komende week in het Finse.

Groeten de achterbuurtjes

• 12 Juli 2010 - 14:33

Will Willemse:

Als jullie net zoveel warmte gehad hebben als wij zorg dat voor voldoende water en vergeet vooral het zout niet wat je verliest met transpireren!
    Veel succes en rust ook voldoende uit.