Dag 7: Relax dag op de boot! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu Dag 7: Relax dag op de boot! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu

Dag 7: Relax dag op de boot!

Door: peterenmartijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Peter

11 Juli 2010 | Finland, Helsinki

Midden in de nacht wakker worden om te zien dat het al 10 uur blijkt te zijn. Onze rustdag op de Finnstar begon dus in elke geval goed. Het werd een soort van cruise dag. Zon, zee en wind. Als ik mijn ogen sluit beland ik midden in een van mijn rugzakvakanties op de Griekse Cycladen waar de Meltemi ooit mijn wilde haren liet wapperen. De wind heet hier vast anders, zoals alles in het Fins anders heet. Terwijl de wedstrijdspanning opbouwt, wappert het haar van de 13 jarige zoon op de Oostzee, dat van de 48 jarige vader alleen nog in diens gedachten. Om 23:51 uur Finse tijd kwam er een eind aan een mooie dag. De voor 80 procent afgescheurde Spaans rood-geel gekleurde windzak op ons zonnedek had ons een goed gevoel gegeven. Kennelijk was de scheur niet groot genoeg. Weer tweede. Joop werd 6x tweede voor hij de Tour won. Het leven gaat gewoon weer door. De tour ook. En wij ook.

The Bikers!

Ps. We hebben geen internet. Alle leuke reacties kunnen we dus helaas weer niet lezen. We zouden het ook heel leuk vinden als jullie je reactie zouden willen smsen: 0636027951