Dag 8: FINLAND! - Reisverslag uit Riihimäki, Finland van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu Dag 8: FINLAND! - Reisverslag uit Riihimäki, Finland van Martijn en Peter Admiraal - WaarBenJij.nu

Dag 8: FINLAND!

Door: peterenmartijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Peter

12 Juli 2010 | Finland, Riihimäki

De eerste dag van onze tweede week, de eerste dag in Finland, the day after. Een narrig begin: Helsinki e.o. blijkt niet als routeerbare kaart in de GPS te zijn geladen. Het zijn de naweeën van een gecrashte computer. Daarbij overal kranten met onbegrijpbare Finse taal, maar met foto's die boekdelen spreken: Iniesta blijft scoren en vd Vaart blijft te laat. Weer een bloedhete dag, zelfs hier op 60 graden NB. Geïnspireerd door de omgeving hebben we ons 100 km verder geworsteld. Vlak is het nergens meer. We hebben Riihimäki bereikt en daar tussen louter Finnen en Esten de tent opgezet. Joop zou hetzelfde hebben gedaan.

The Bikers!

• 13 Juli 2010 - 06:47

Peter Ouwehand:

"Aan het eind van de fuik zit de paling". Dit moet je aanspreken, Peter.
    Als voetbalpoule beheerder wilde ik je toch ff op de hoogte brengen van de eind uitslag WK voetbal poule:
    1. Gus. 2. POH. 3. Leon. 4. Stu. 5. Peer.
    Je bent nog net voor Dirk geeindigd. Succes Mannen.

• 13 Juli 2010 - 11:41

Peter:

Hoi Peter en Martijn

Wat goed dat jullie al in Finland zijn aangekomen op jullie water fiets.
    We houden jullie goed in de gaten of jullie wel de goede kant op rijden hoor.
    Kijk wel goed uit voor die blauwe trappen, voordat je het weet heb je structure schade aan je fiets, maar we staan klaar voor jullie, met het SRM en highspeed tape in de aanslag.
    Succes nog maar een klein stukje op de kaart ;-).

Groeten van de Transavia structure boys and girls.

• 15 Juli 2010 - 11:48

Q.meester:

Hallo alhier oma en opa
    Meester eindelijk hebben
    wij jullie per Pc gevonden ,na wat sombere berichten, wij zaten toen op de boot horen en lezen wij nu dat het koeler is en goed gaat. vele groeten en volhouden Tot Ziens in Voorschoten !! ! ! Dag